شنبه, شهریور ۳۱

در راه استبداد

ا فسانه‌های تبلیغاتی فاحشه‌های رسانه‌ای در مورد شورش برترپنداران نژاد سفید در روز مراسم تحلیف به آنجا منجر شد که ۲۶۰۰۰ سرباز گارد ملی  از ایالات دیگر  به واشنگتن دی.سی. اعزام شدند تا شورش ترامپ را سرکوب کنند.  البته شورشیدرکار نبود. همه چیز تنها یک کلاهبرداری رسانه‌ای بود وسربازان گارد ملی به هیچ وجه با رخدادهایی که امنیت را به خطر بیافکند روبرو نشدند.

ا فسانه‌های تبلیغاتی فاحشه‌های رسانه‌ای در مورد شورش برترپنداران نژاد سفید در روز مراسم تحلیف به آنجا منجر شد که ۲۶۰۰۰ سرباز گارد ملی  از ایالات دیگر  به واشنگتن دی.سی. اعزام شدند تا شورش ترامپ را سرکوب کنند.  البته شورشیدرکار نبود. همه چیز تنها یک کلاهبرداری رسانه‌ای بود وسربازان گارد ملی به هیچ وجه با رخدادهایی که امنیت را به خطر بیافکند روبرو نشدند.

 

 

 

 

 

تارنگاشت عدالت

منبع: لینکه تسایتونگ
از: پل کریگ رابرتز
۲۶ ژانویه ۲۰۲۱

 

افسانه‌های تبلیغاتی فاحشه‌های رسانه‌ای در مورد شورش برترپنداران نژاد سفید در روز مراسم تحلیف به آنجا منجر شد که ۲۶۰۰۰ سرباز گارد ملی  از ایالات دیگر  به واشنگتن دی.سی. اعزام شدند تا شورش ترامپ را سرکوب کنند.  البته شورشی وجود نداشت. همه چیز تنها یک کلاهبرداری رسانه‌ای بود وسربازان گارد ملی به هیچ وجه با رخدادهایی که امنیت را به خطر بیافکند روبرو نشدند.

ولی اکنون که نمایش تبلیغاتی به پایان رسیده، گاردیست‌ها اجازه ندارند به خانه‌های خود بازگردند. آنها و یا شاید بسیاری از آنها باید  تا اواسط ماه مارس  در خیابان‌های واشنگتن دی.سی.  اطراق کنند. چرا؟

شاید پاسخ این باشد که یک شهر نظامی‌شده پیش‌زمینه مناسبی را برای تحمیل قانون ضدتروریسم داخلی فراهم می‌کند که استناد به  متمم اول قانون اساسی کشور (آزادی بیان و آزادی اجتماعات …) را بزهکارانه اعلام خواهد کرد. شهری که پر از سرباز باشد، تصویر و جوی از تهدید فراهم می‌کند که به بتصویب رساندن قانونی را برای مبارزه با تروریسم داخلی ساده‌تر می‌سازد. استابلیشمنت خواستار این قانون است.

تنها تروریسم داخلی از سوی جنبش ضدفاشیستی «آنتی‌فا» و «جان سیاه‌پوستان مهم است» (شبه‌نظامیان دمکراتها) ناشی می‌شود که در بخش تجارتی شهر سیاتل، پورت‌لاند، مینیاپولیس، شیکاگو، آتلانتا و شهرهای دیگر صورت گرفت. منظور قانون ضد تروریسم داخلی جوبایدن این شبه‌نظامیان که نزدیک به دمکراتها هستند، نیست. هدف این قانون در واقع ۹۰ میلیون آمریکایی است که ترامپ را در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مجدداً انتخاب کردند. این بخش از مردم باید مرعوب شود. باید مانع از این شد که آنها خود را در یک حزب سیاسی، که جایگزین حزب جمهوری‌خواه شود که هرچند برای مردم بی‌فایده ولی برای استابلیشمنت سودمند است سازماندهی کنند. "مک‌کانل» (سناتور جمهوری‌خواه از کنتاکی) برای استابلیشمنت به اندازه پلوسی، بایدن و کلینتون ارزشمند است.

پایان بخشیدن به تعاریف آلترناتیو در مقابل تعاریف استابلیشمنت، هدف عمده طرح قانون تروریسم داخلی است. سربازان گاردملی  که از خانه و آشیانه و کار خود دور گردیده‌اند، وظیفه دارند از واشنگتن در مقابل خشونت مخلوق و فرضی هواداران ترامپ حفاظت کنند تا این‌که دمکراتها و فاحشه‌های رسانه‌ای آنها بتوانند نابودی متمم اول قانون اساسی را تحمیل کنند. پس از آنها نوبت نابودی متمم دوم قانون اساسی (حق داشتن و حمل اسلحه) خواهد رسید.

به گذشته بنگرید. آیا ابتدای جنگ علیه ترور را به خاطر دارید؟ این جنگ گویا علیه «افراطی‌گرایان مسلمان» آغاز شد که گویا مسبب ۹/۱۱ بوده و انجام اقدامات تروریستی دیگری را در کشور در سرمی‌پروراندند. ولی جنگ علیه ترور علیه تروریست‌های اسلامی به کار گرفته نشد. این جنگی بود علیه حمایت قانون اساسی از مردم آمریکا. این قانون اساسی ایالات متحده آمریکا و آزادی‌های شهروندی ما بود که زیر ضربه قرار گرفت. لایحه میهن‌دوستی Patriot Act شامل حال مردم آمریکا می‌شد و نه اسمأبن‌لادن و القاعده. این رئیس جمهور جورج دبلیو بوش بود که حق خود دانست برای مدت نامحدود آمریکایی‌ها را بدون رعایت روند قانونی  زندانی کند. این رئیس جمهور اوباما بود که حق خود دانست آمریکایی‌ها را تنها برپایه ظن  بدون رعایت روند قانونی اعدام کند.

حالا که استابلیشمنت و فاحشه‌های رسانه‌ای آن جنگ علیه تروریست‌های اسلامی را به جنگ علیه انتخاب‌کنندگان ترامپ تبدیل کرده‌اند، از قانون علیه تروریست‌های داخلی استفاده خواهند کرد تا زرادخانه تسلیحاتی خود را برای دستگیری و پیگرد دگراندیشان گسترش بخشند.

پس از این که مردم آمریکا انتخابات دزدیده‌شده را با سکوت پذیرا شدند، اکنون به سوی استبداد سوق داده می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *